+ 3
Inlägg: 1383519
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Jag läser på Eliteprospects att MoDo just nu har det tyngsta (89,9 kg) och det nästa längsta (186,4 cm) laget i Elitserien. Samtidigt är Näslund ute efter spelare som är snabba på skridskorna.
Om helheten fungerar, kan nog MoDo bli jobbiga att möta i höst.
Jag läser på Eliteprospects att MoDo just nu har det tyngsta (89,9 kg) och det nästa längsta (186,4 cm) laget i Elitserien. Samtidigt är Näslund ute efter spelare som är snabba på skridskorna.
Om helheten fungerar, kan nog MoDo bli jobbiga att möta i höst.
Jag förstår inte alls det där tipset. Brynäs har värvat väldigt bra enligt mig och Järnkrok och Silfverberg lär ju inte bli sämre. Jag blir inte förvånad ifall Brynäs går till SM-final.