Inlägg: 1384560
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gustafsson: Min mening var inte att vara löjlig. Jag är ärligt oroad. Dock tror jag att många av de med bra ledaregenskaper har mognat på sig. Hoppas dom har det och att vi slipper pinsamheter i vinter.
Visst ska man alltid försöka arbeta förebyggande genom att tidigt uppmärksamma personer med potentiellt farliga åsikter men det känns jäkligt onödigt att dra sådana slutsatser av några foruminlägg utan att än så länge ha något stöd av händelser eller personers beteende i verkligheten.
Dessutom har väl skribenterna senare förklarat att de inte tycker t.ex. att en domare skall behöva tåla att få saker inkastade på sig.