Gustafsson: Min mening var inte att vara löjlig. Jag är ärligt oroad. Dock tror jag att många av de med bra ledaregenskaper har mognat på sig. Hoppas dom har det och att vi slipper pinsamheter i vinter.
Inlägg: 1384573
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen: Löjligt överdrivet oroad åtminstone.
Men visst förstår och till viss del delar jag din oro, men man får väl trots allt ha lite förtroende för grabbarna. I år har de ju som sagt skött sig bra. (Såvitt jag vet.)
Men visst förstår och till viss del delar jag din oro, men man får väl trots allt ha lite förtroende för grabbarna. I år har de ju som sagt skött sig bra. (Såvitt jag vet.)