Inlägg: 1384587
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Fortfarande ingenting från Modo-TV sedan 4:e Maj... Personer man skulle kunna ha intervjuat:
- Jonas Ahnelöv
- Dick Axelsson
- Masken
- Valfri junior som är med och tränar
- Patrik Hersley
- Mikael Tellqvist (?)
Eller någon av de nuvarande spelarna... vem som helst i princip.
Detta är ingenting som jag vill beskylla Martin för, då jag vet att han har ett heltidsjobb att sköta. Men Hasse eller någon annan hade väl kunnat ta tag i det?
- Jonas Ahnelöv
- Dick Axelsson
- Masken
- Valfri junior som är med och tränar
- Patrik Hersley
- Mikael Tellqvist (?)
Eller någon av de nuvarande spelarna... vem som helst i princip.
Detta är ingenting som jag vill beskylla Martin för, då jag vet att han har ett heltidsjobb att sköta. Men Hasse eller någon annan hade väl kunnat ta tag i det?
Det får stå för dig. Jag ser att du absolut vill ha det till att jag är löjlig på någe vis :-)