Inlägg: 1384580
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gustafsson:
Det får stå för dig. Jag ser att du absolut vill ha det till att jag är löjlig på någe vis :-)
Det får stå för dig. Jag ser att du absolut vill ha det till att jag är löjlig på någe vis :-)
Men visst förstår och till viss del delar jag din oro, men man får väl trots allt ha lite förtroende för grabbarna. I år har de ju som sagt skött sig bra. (Såvitt jag vet.)