Inlägg: 1385002
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Försökte få med detta i förra inlägget men tydligen halvsover jag framför datorn då det tydligen tog mer än 5 minuter att redigera kommentaren.
Sen så spelar det väl ingen roll vad spelaren var rankad som i NHL säsongen innan när man pratar om bästa spelaren i MODO. Eller ja kanske. Beror på om vad man tänker på med Bästa spelaren i MODO. Den som lyckats bäst i sin karriär som representerat MODO, den som varit mest dominant individuellt när de spelat i MODO eller något annat.
Sen så spelar det väl ingen roll vad spelaren var rankad som i NHL säsongen innan när man pratar om bästa spelaren i MODO. Eller ja kanske. Beror på om vad man tänker på med Bästa spelaren i MODO. Den som lyckats bäst i sin karriär som representerat MODO, den som varit mest dominant individuellt när de spelat i MODO eller något annat.
Jag minns Aucoin och vad jag hade för förväntningar på honom. Jag skrev också att jag tyckte han var klart bättre i NHL både före och efter. Inte så lätt att ha en säsong halvoff och sedan gå in och dominera på stor is. Inte heller om man spelat halvskadad. Jag hade hoppats på mer från honom när han dök upp, och det kanske är anledningen att jag nämner andra spelare.