Inlägg: 1385004
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
MorganaLefaey: Visst får man tycka vad man vill och jag har redan deklarerat att Aucoin INNAN skadan i Modo är min favorit före Tomas Jonsson (som jag tyvärr inte minns så mycket av), Horava och Kaberle. (Jag såg aldrig Nicke Johansson. Touhima och Blomqvist var i mina ögon mest kult och inte så bra som de övriga).
Det som föranledde mitt inlägg var följande kommentar från dig:"Och man får väl hoppas Meyer funkar bättre än de gamla foppa-kompisarna Muir och Aucoin."
Det som föranledde mitt inlägg var följande kommentar från dig:"Och man får väl hoppas Meyer funkar bättre än de gamla foppa-kompisarna Muir och Aucoin."
Sv: RE-building the future 2011/2012
Freddy Meyer är en riktig häftig värvning. Är han helt kvitt sina hjärnskakningsproblem blir han en riktig tillgång till vårat lag nästa säsong. Gillas!
Sen så spelar det väl ingen roll vad spelaren var rankad som i NHL säsongen innan när man pratar om bästa spelaren i MODO. Eller ja kanske. Beror på om vad man tänker på med Bästa spelaren i MODO. Den som lyckats bäst i sin karriär som representerat MODO, den som varit mest dominant individuellt när de spelat i MODO eller något annat.