Inlägg: 1385054
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Nikki Nine:
Ska vi bara ha defensiva backar? Jag tycker att det verkar lite riskabelt att låta bygga powerplay kring Hersley.
Sedan är jag övertygad om att det största problemet med Timander är diverse skavanker. Hade han inte haft dessa är jag övertygad om att han fortfarande hade varit en toppback i Elitserien.
Nåväl, jag ser nog hellre att han lägger skridskorna på hyllan. Jag tror nästan att Hasse har mer kvar att ge än Timmy.
Ska vi bara ha defensiva backar? Jag tycker att det verkar lite riskabelt att låta bygga powerplay kring Hersley.
Sedan är jag övertygad om att det största problemet med Timander är diverse skavanker. Hade han inte haft dessa är jag övertygad om att han fortfarande hade varit en toppback i Elitserien.
Nåväl, jag ser nog hellre att han lägger skridskorna på hyllan. Jag tror nästan att Hasse har mer kvar att ge än Timmy.
Meyer-Tollefsen
Pöck-Ahnelöv
Timander-Hersley
Pikkarainen säger ni. Ja, det vore trevligt, men jag tror Timander är billigare och mer pålitlig, då inräknat utanför rinken också.