+ 1
Inlägg: 1385039
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Visst hade det varit härligt om Timander skrev på nu? Det råder ju lite frågor kring hans motivation, men han hade kunnat få mindre ansvar och vi behöver inte lita på honom lika mycket så det blir inte lika stor press.
Meyer-Tollefsen
Pöck-Ahnelöv
Timander-Hersley
Pikkarainen säger ni. Ja, det vore trevligt, men jag tror Timander är billigare och mer pålitlig, då inräknat utanför rinken också.
Meyer-Tollefsen
Pöck-Ahnelöv
Timander-Hersley
Pikkarainen säger ni. Ja, det vore trevligt, men jag tror Timander är billigare och mer pålitlig, då inräknat utanför rinken också.
"– Men visst har jag bra koll på en spelare som till exempel är med i Colorado, hamnat i farmarligan, och som jag vet skulle passa perfekt i Modo."
Det innebär i så fall att vi måste kör med endera Måns Krüger, Niko Kapanen eller Michael Nylander som center :-)