Inlägg: 1387260
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gustafsson: Tack för de orden. Bara att börja fundera på nästa "offer".
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hyfsade tapp för SAIK alltså, Larsson, Rundblad, Eriksson, Warg, Lindström och Lethonen.
Är det bara jag eller har Martins senaste intervjuer varit väldigt bra?