Hyfsade tapp för SAIK alltså, Larsson, Rundblad, Eriksson, Warg, Lindström och Lethonen.
Inlägg: 1387268
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
yngwie: Tix Erixon har storhets, det vet jag eftersom jag bor i Skellefteå. Ville bara få ut det.