Ari Vallin? Nja, jag är skeptisk.
Inlägg: 1389116
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Skriver här då Tobbe och Örnen brukar titta förbi här och andra kanske också har en förklaring.
På deras sida skriver de att Meyer skulle dyka upp första veckan i september. Tycker det låter ruskigt knepigt. Serien börjar väl i mitten av September och att han dessutom skulle missa mer än hälften av försäsongsmatcherna.
Nu ifrågasätter jag inte att de har rätt i det de skriver utan mer att om det stämmer, varför har MODO gått med på något sådant. Iofs så brukar utlänningar ibland dyka upp lite senare, men 2 veckor innan säsongsstart känns bara fel.
På deras sida skriver de att Meyer skulle dyka upp första veckan i september. Tycker det låter ruskigt knepigt. Serien börjar väl i mitten av September och att han dessutom skulle missa mer än hälften av försäsongsmatcherna.
Nu ifrågasätter jag inte att de har rätt i det de skriver utan mer att om det stämmer, varför har MODO gått med på något sådant. Iofs så brukar utlänningar ibland dyka upp lite senare, men 2 veckor innan säsongsstart känns bara fel.
Sv: RE-building the future 2011/2012
Petey21: 1 mål på 48 grundspelsmatcher, jag hoppas verkligen inte att Macke är intresserad.
Sv: RE-building the future 2011/2012
Petey21: Då läser jag hellre denna (även om artikeln snart är två månader) och hoppas Modo erbjuder honom en "bra roll" och en bra lön.