Petey21: Då läser jag hellre denna (även om artikeln snart är två månader) och hoppas Modo erbjuder honom en "bra roll" och en bra lön.
Inlägg: 1389119
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Poffa:
Timander om första ispasset. " Jag har alltid hållt på Leksand för att dom har snyggast tröjor i Elitserien " Vad bra då...
Timander om första ispasset. " Jag har alltid hållt på Leksand för att dom har snyggast tröjor i Elitserien " Vad bra då...
+ 1
Sv: RE-building the future 2011/2012
Poffa:
Gud vad jag ogillar agenternas sätt att hora ut spelarna. Undrar om det verkligen känns OK för spelarna att hora ut sig varje gång ett kontrakt går ut.
Undrar också om det finns några agenter som agerar utifrån spelarnas fortsatta karriär genom sportsliga ställningstaganden hellre än att se till att man själv får maximal utdelning?
Gud vad jag ogillar agenternas sätt att hora ut spelarna. Undrar om det verkligen känns OK för spelarna att hora ut sig varje gång ett kontrakt går ut.
Undrar också om det finns några agenter som agerar utifrån spelarnas fortsatta karriär genom sportsliga ställningstaganden hellre än att se till att man själv får maximal utdelning?