Inlägg: 1389602
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Det har han ju redan sagt att han inte tycker. Det ska tas på allvar och det finns många poäng att hämta, var hans kommentar på en direkt fråga om detta.
tittar mycket på viasat hockey där dom nu kör fjolårets grundserie, och det är då fan vilka dåliga straffar, å challes förnekelse efter matchen, " nä men vi var bra, vi hade otur och vi är nöjda ändå"
Hoppas nu uffe inte tycker att straffar är som ett lotteri som challe tyckte