Berka: Det har han ju redan sagt att han inte tycker. Det ska tas på allvar och det finns många poäng att hämta, var hans kommentar på en direkt fråga om detta.
Inlägg: 1389604
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Mycket bra!
Som supporter blir man ju förbannad när challe först säger att det är lotteri sen förlorar man 10 av 13 straffläggningar, måste vara en jäkla otur kring modo då!
Som supporter blir man ju förbannad när challe först säger att det är lotteri sen förlorar man 10 av 13 straffläggningar, måste vara en jäkla otur kring modo då!