Inlägg: 1389605
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Som supporter vill man att spelarna i det lag man håller på gör mål på straffar. Challe hade säkert satt nån straff om han fått lägga nån.
Som supporter blir man ju förbannad när challe först säger att det är lotteri sen förlorar man 10 av 13 straffläggningar, måste vara en jäkla otur kring modo då!