henkelainen: Ekoxe
Inlägg: 1389739
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Tycker vi öser på rejält och kör med en örn som har en sköld i näbben och som står på en vikare som simmar utanför arenan. Då kan ingen säga att spelarna inte är riktiga örnsköldsvikare.