Paddan: Tycker vi öser på rejält och kör med en örn som har en sköld i näbben och som står på en vikare som simmar utanför arenan. Då kan ingen säga att spelarna inte är riktiga örnsköldsvikare.
Inlägg: 1389743
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Och alla vet vi ju vilka red eagles är... så örnen är redan snodd av ett annat lag.