- så blir man lite småpilsk när man ser Vhedman och Tenström bilda backpar på våra träningar. Dessa två herrar skulle vara trevligt att få hem någon gång i framtiden. :)
Inlägg: 1390103
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bittesehr: Kolla in Victors nya kärra på parkeringen så blir du än mer pilsk skulle jag tro.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bittesehr: Jaså, har Victor tillkommit denna vecka. Förmodar att Steen är med fortfarande.
Får se om man tar en tur in till morgondagens träning, som verkar vara någon timme senare än vanligt.