Bittesehr: Kolla in Victors nya kärra på parkeringen så blir du än mer pilsk skulle jag tro.
Inlägg: 1390173
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dirigo: Den "gamla" BMW-cabben har han ju glidit omkring i hela sommaren. Eller har han hittat nåt värre?
Enströms vita AMG-Merca (med Atlanta-skyltar fortfarande) är inte så illa den heller.
Enströms vita AMG-Merca (med Atlanta-skyltar fortfarande) är inte så illa den heller.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dirigo: Jag får kolla in den när jag ska ner på internmatchen. :)