Inlägg: 1390177
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle: jag såg den för första gången häromdagen uppe på fäbodvägen. En 650i (?) tror jag det var? brunmetallic
Enströms vita AMG-Merca (med Atlanta-skyltar fortfarande) är inte så illa den heller.