Inlägg: 1390286
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hoppas vi slipper ha lika mycket reklam som Frölunda.
1.bp.blogspot.com/-AagfX8dFaII/TkO38ULa7oI/AAAAAAAAAfs/55ppnQms8XU/s1600/Fr%25C3%25B6lunda_reklam_fram.png
1.bp.blogspot.com/-AagfX8dFaII/TkO38ULa7oI/AAAAAAAAAfs/55ppnQms8XU/s1600/Fr%25C3%25B6lunda_reklam_fram.png
Får hoppas det funkar bra att köra i sömnen, för annars lär man missa den. :)