Inlägg: 1390536
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gustafsson: Risken med så mycket reklam är ju att reklamen tappar i värde. Börjar det bli sådär kladdigt, så kommer ju inte ens eget företag synas i röran...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gustafsson: Det är sjuuuuuuukt mycket reklam. Vi blev chockade när vi såg hur mycket det var. Men vi var någorlunda förvarnade i och med att Indianen flyttats ner en bit på tröjan.
1.bp.blogspot.com/-AagfX8dFaII/TkO38ULa7oI/AAAAAAAAAfs/55ppnQms8XU/s1600/Fr%25C3%25B6lunda_reklam_fram.png