Gustafsson: Det är sjuuuuuuukt mycket reklam. Vi blev chockade när vi såg hur mycket det var. Men vi var någorlunda förvarnade i och med att Indianen flyttats ner en bit på tröjan.
Inlägg: 1390541
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dragan 2k: herregud... kunde dom inte ha haft 3orna någon annanstans?
+ 1