digitalbath: Skitsnyggt! hoppas reklamen inte förstör så mkt så är jag jättenöjd med tanke på utgångspunkten Roos bjöd på i sin bild.
Inlägg: 1391370
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dirigo: Min största farhåga vore nikon-blafforna från ifjol. Må de brinna i helvetet! =)