Dirigo: Min största farhåga vore nikon-blafforna från ifjol. Må de brinna i helvetet! =)
Inlägg: 1391372
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
digitalbath: jaa ett par röda fjällrävar hade varit lättare att leva med. Men Fjällbrynt-gult bör inte heller underskattas.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
digitalbath: För er som undrat ifall 1921 är nöjda med lagbygget efter robbens påskrift så är svaret nej!
19 säger nu till hockeyligan.se att man letar ytterligare en ytterforward.
19 säger nu till hockeyligan.se att man letar ytterligare en ytterforward.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
digitalbath: Jag tar hellre en av reklam nedlusad tröja och positivt resultat än en clean tröja med dystert resultat.