Inlägg: 1395563
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
J F K: Lite motsägelsefullt tycker jag eftersom Samuelsson visat sig mycket bra som puckhållare. Jag tror inte att det finns någon i laget som passar bättre på den platsen, möjligtvis att Axelsson skulle kunna göra sig bra där också.
Om man sedan sätter Schremp eller Axelsson där kvittar, men jag tror att man skulle få ut mycket mer ur Susse och Skröder med en sådan i den rollen. Dessutom tror jag att en kedja med Schremp och Axelsson skulle få på tok för stora problem i egen zon, så den faller nog även av andra orsaker.