J F K: Lite motsägelsefullt tycker jag eftersom Samuelsson visat sig mycket bra som puckhållare. Jag tror inte att det finns någon i laget som passar bättre på den platsen, möjligtvis att Axelsson skulle kunna göra sig bra där också.
Inlägg: 1395567
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
qwertas: Jag kan mycket väl ha fel, men jag ser inte Henrik i den rollen redan nu. Är han den som kan hålla i pucken och visar det i vinter, så får jag äta upp mina ord.
Sedan tror jag att Samuelsson liksom de flesta juiorer ser bättre ut på försäsongen, dvs innan de rutinerade helt varvat upp.
Sedan tror jag att Samuelsson liksom de flesta juiorer ser bättre ut på försäsongen, dvs innan de rutinerade helt varvat upp.