Icing-Ove: Njae, det var inte många med pubishår direkt.
Inlägg: 1396286
Svarskommentarer
Sv: SCA-Cupen 2011
Ambroo:
Jag hoppas att ni burar in dem i samma lägenhet jag hade på Skönsmon, Västra Radiogatan. Möglig dusch i källaren, det förtjänar de!
Jag hoppas att ni burar in dem i samma lägenhet jag hade på Skönsmon, Västra Radiogatan. Möglig dusch i källaren, det förtjänar de!
Redigerad kommentar
+ 3