+ 3
Inlägg: 1396289
Svarskommentarer
Sv: SCA-Cupen 2011
Icing-Ove: Skönsmon har sin charm på sina håll, men det är inte vackert för det mesta. Har dock varit på en och annan trevlig studentskiva där back in the days... Jag håller med dig (kors i taket)!
Jag hoppas att ni burar in dem i samma lägenhet jag hade på Skönsmon, Västra Radiogatan. Möglig dusch i källaren, det förtjänar de!
Redigerad kommentar