Poffa: Så har Fahlman gjort lille Magnus arg. Bra! Kan man läsa det här någonstans där Nyström har "blottat stora kunskapsluckor"? Någon som vet?
Inlägg: 1399266
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dragan 2k: Twitter är en bra början. Jag följer dem båda och Fahlman har lovat att komma med ett svar. Det här kan vara början på en hatisk tid mellan Nyström plus hans gelikar mot landsortspressen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dragan 2k: Ja, på Fahlmans twitter:
"Kvällisarnas hockeybilagor matiga, men blottar djupa kunskapsluckor ("Schremp imponerat mest på försäsongen", 3+ till Mattias Lindström...)."