Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Dragan 2k: Ja, på Fahlmans twitter:

"Kvällisarnas hockeybilagor matiga, men blottar djupa kunskapsluckor ("Schremp imponerat mest på försäsongen", 3+ till Mattias Lindström...)."