Inlägg: 1399382
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
yngwie: Ja han magnetrönkas idag så ikväll bör det läka ut lite info.
Bara hålla tummarna att det inte är allvarligt
Bara hålla tummarna att det inte är allvarligt
+ 1
Borde väl få besked ang Axelssons skada snart eller?