+ 1
Inlägg: 1399391
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Kommer information om nån timme.
Jag har funderat lite på vem som ska ersätta Dicken, och mitt val faller på Janos Hari. Jag ser honom som en Axelsson-light och jag tror att han blir bästa ersättaren i den kedjan, och då får man även möjligheten att behålla övriga kedjor intakta. Vågar Uffe?
Hari-Schremp-Hannula
Skröder-Sundström-Danielsson
Madsen-Andersson-Samuelsson
Hedman-Forsberg-Westin
Jag har funderat lite på vem som ska ersätta Dicken, och mitt val faller på Janos Hari. Jag ser honom som en Axelsson-light och jag tror att han blir bästa ersättaren i den kedjan, och då får man även möjligheten att behålla övriga kedjor intakta. Vågar Uffe?
Hari-Schremp-Hannula
Skröder-Sundström-Danielsson
Madsen-Andersson-Samuelsson
Hedman-Forsberg-Westin
+ 1
Bara hålla tummarna att det inte är allvarligt