Inlägg: 1401289
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Frölunda 2011-09-15
Icing-Ove: Vafan, minns jag fel ? Har i minnet att Ulf Sandström avgjorde på ett friläge.
Ojoj, MoDo-DIF 6-5 i ett svettigt Kempis. Urban Nordin avgör med en slägga. Det var tider. Bilkö hem. Sportradio i bilen. Sportspegeln då man kommer hem....