Icing-Ove: Vafan, minns jag fel ? Har i minnet att Ulf Sandström avgjorde på ett friläge.
Inlägg: 1401299
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Frölunda 2011-09-15
supertrött:
Du har säkert rätt. Det var i alla fall den 12 januari 1988 ser jag på Swehockey.se. 4300 åskådare. Lustigt nog vann även MoDo borta mot DIF den säsongen med samma siffror.
Du har säkert rätt. Det var i alla fall den 12 januari 1988 ser jag på Swehockey.se. 4300 åskådare. Lustigt nog vann även MoDo borta mot DIF den säsongen med samma siffror.
Redigerad kommentar
+ 1