Inlägg: 1401409
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Skulle inte förvåna mig ett sikt om det tänkta förestepiloten var på lyset och den oerfarna vara i något "bättre" form.
Skulle inte förvåna mig ett sikt om det tänkta förestepiloten var på lyset och den oerfarna vara i något "bättre" form.
Jo, det är väl uppenbart att det inte är den enda faktorn, men om det var en oerfaren pilot kan det ju ha stressat honom lite extra.
På ljudupptagningen låter det i princip som att piloten blir helt handlingsförlamad. Förstepiloten samt flygplansingengören står och skriker på honom i kör att han ska lyfta, men ändå så gör han inte det utan kör ut på gräset. Jag undrar vad tusan som har hänt.