Inlägg: 1401423
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Per HApps:
Det är väl praxis för ryska piloter att vara dyngraka? I alla fall enligt de rapporter jag har hört.
Det är väl praxis för ryska piloter att vara dyngraka? I alla fall enligt de rapporter jag har hört.
+ 1
Skulle inte förvåna mig ett sikt om det tänkta förestepiloten var på lyset och den oerfarna vara i något "bättre" form.