Inlägg: 1404349
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nu är "fuskbygget" före Svenska mästarna och favorittippade Luleå i serien. Dessutom är vi på slutspelsplats ;)
1. Är återfallsförbrytare som enligt reglementet SKA behandlas tuffare.
2. Kommer sent in i en sagrduell som tredjeman. Hade luleåspelaren stått ensam hade det varit en helt annan sak, men han kommer ju i full fart mot en spelare som redan är "upptagen".
Jag tycker att det är självkart med tre matcher.