Nu är "fuskbygget" före Svenska mästarna och favorittippade Luleå i serien. Dessutom är vi på slutspelsplats ;)
Inlägg: 1404952
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
henkelainen: Så bänkades Fredrik Sjöström i Färjestad.Kanske inte gjorde så mycket att vi missade den värvningen?