Inlägg: 1405294
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dirigo: Pöck har väl spelat med i andra PP-uppställningen de senaste matcherna, va? Jag väljer nog honom före Meyer, om vi pratar skottstyrka och passningsskicklighet.
PP1
Pöck(meyer) - Danielsson
Skröder - Susse - Hannula
PP2
Schremp - Hersley
Dicken - Andersson - Offerlammet
Varför man körde Pöck ist för Meyer idag vette gudarna.