Dirigo: Pöck har väl spelat med i andra PP-uppställningen de senaste matcherna, va? Jag väljer nog honom före Meyer, om vi pratar skottstyrka och passningsskicklighet.
Inlägg: 1405295
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: ja jag har dålig koll där får jag säga. Vad jag kunde se på PP-träningen idag så spelade Meyer bara på försvarande lag iaf.