+ 1
Inlägg: 1405523
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sawchuk: Tänkte mest på att han och Meyer kom så pass sent att de kan användas som artistspelare, vilket gör att de kan få betydligt högre lön utan att kosta så mycket mer än exempelvis Axelsson.
Har ganska bra känningar i branschen.