Sawchuk: Tänkte mest på att han och Meyer kom så pass sent att de kan användas som artistspelare, vilket gör att de kan få betydligt högre lön utan att kosta så mycket mer än exempelvis Axelsson.
Inlägg: 1405528
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K: Nu dök de väl upp för tidigt ändå för att bli artistare. Men man tjänade 1 månadslön på vardera.
Däremot så fanns information om att Schremp hade prestationsbaserad lön. Men är säkert en ganska fin fast del ändå.
Däremot så fanns information om att Schremp hade prestationsbaserad lön. Men är säkert en ganska fin fast del ändå.