Berka: Jag tycker att målvaktsbytet som Roger Melin gjorde igår var ett misstag. Markus Svensson hade spelat upp sig rejält och då stoppade Melin märkligt nog in en ganska ouppvärmd Fasth i målet. Det kan verkligen inte kännas bra för Svensson i hans första match och det hjälpte absolut inte laget. AIK var riktigt hyggliga de sista fjorton minutrarna av första perioden då det kändes som de ville hjälpa Svensson att få revansch, men tappade nästan all fart i andra perioden. Nej Melin gjorde i mitt tycke ett rejält misstag.
Inlägg: 1405553
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Andreas Thuresson nerskickad till Conneticut Whale. Nåt Mackan kommer titta vidare på? Vet inte vilka möjligheter han har att bryta sitt 1-årskontrakt men i AHL kommer han "bara" tjäna 105K.
Högerskytt, bra ålder. Ersätta Hannula?
www.eliteprospects.com/player.php?player=4024
www.capgeek.com/players/display.php?id=1545
Högerskytt, bra ålder. Ersätta Hannula?
www.eliteprospects.com/player.php?player=4024
www.capgeek.com/players/display.php?id=1545
Redigerad kommentar
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K: Precis så jag tänkte.. När man väl får chansen och blir utbytt efter 1(?) period så kan man inte sen stå i båset med speciellt bra självförtroende ÄVEN om då i detta fall alla mål var snudd på otagbara!
Btw. Tro när våran Afop ska få es-debutera?
Btw. Tro när våran Afop ska få es-debutera?