Inlägg: 1405557
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ni som är oroliga över Schremp bör ju komma ihåg att Richie var rätt seg i starten också.
Vår andra transatlant verkar ha hittat spelet snabbare, satt och tänkte mot Linköping.. Meyer är för bra för elitserien.
Vår andra transatlant verkar ha hittat spelet snabbare, satt och tänkte mot Linköping.. Meyer är för bra för elitserien.
Högerskytt, bra ålder. Ersätta Hannula?
www.eliteprospects.com/player.php?player=4024
www.capgeek.com/players/display.php?id=1545
Redigerad kommentar