+ 1
Inlägg: 1406733
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nikki Nine:
Finns det ingen från J20 som skulle kunna ta centerrollen i en fjärde eller tredje kedja? Isf skulle vi kunna köra Sundström, Andersson, Forsberg och en junior som centrar. På så sätt skulle man få lös Schremp och kunna sätta honom som ytter.
Skröder/Danielsson
Schremp/Axelsson
Madsen/Hannula
Hedman/(Samuelsson/Westin/Nyström)
Skulle då vara våra ytterpar.
Fast detta ger ju en del frågetecken, är Andersson bra nog att centra i 2:a kedjan t.ex?
Finns det ingen från J20 som skulle kunna ta centerrollen i en fjärde eller tredje kedja? Isf skulle vi kunna köra Sundström, Andersson, Forsberg och en junior som centrar. På så sätt skulle man få lös Schremp och kunna sätta honom som ytter.
Skröder/Danielsson
Schremp/Axelsson
Madsen/Hannula
Hedman/(Samuelsson/Westin/Nyström)
Skulle då vara våra ytterpar.
Fast detta ger ju en del frågetecken, är Andersson bra nog att centra i 2:a kedjan t.ex?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
För övrigt anser jag att om Hannula inte hittar storformen snarast så bör vi leta efter en center och inte förlänga hans kontrakt. Även fast jag inte orkar ta en Eriksson-debatt igen.
Skröder-Sundström-Axelsson
Madsen-Schremp-Danielsson
Nyström-Andersson-Hannula
Hedman-Forsberg-Westin
Samuelsson/Hari
Meyer-Tollefsen
Pöck-Westin
Lehtivuori-Ahnelöv
Hersley
Tellqvist
Forsberg
Förstår verkligen inte varför vi inte spelar med 13 forwards och 7 backar. Vad skadar det? Så länge inte J20 spelar samma dag så ser jag verkligen ingen anledning.
Backarna har jag försökt balansera så att en superoffensiv back (Lehtivuori/Pöck) får uppbackning av en liten mer defensiv back som kan hålla kollen bakåt medan de åker ut på liten utflykt.
Sen kan man fråga sig när Forsberg ska få en match. Jag ser ingen lämplig match än på ett tag i matchkalendern. Brynäs hemma i omgång 11?