För övrigt anser jag att om Hannula inte hittar storformen snarast så bör vi leta efter en center och inte förlänga hans kontrakt. Även fast jag inte orkar ta en Eriksson-debatt igen.
Inlägg: 1406734
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nikki Nine: Meningslöst tänkande egentligen men Robert Rosén i den där centerrollen hade ju varit intressant.