Inlägg: 1406877
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse:
Timander och Ryno var riktigt bra igår. Rynos defensiva jobb igår var en fröjd att skåda. Framåt skall vi inte tala om ;)
Timander och Ryno var riktigt bra igår. Rynos defensiva jobb igår var en fröjd att skåda. Framåt skall vi inte tala om ;)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Du får mig att tänka på Tommy Bolin "Jag har så mycket som vill ut"
33:06 0-1 (PP1) LIF 37. Timander, Mattias
61. Ryno, Johan
10. Prestberg, Pelle
Ryno gör poäng nästan varje match..Man börjar fundera om Leksand var hans plan hela tiden?