NuMo: Du får mig att tänka på Tommy Bolin "Jag har så mycket som vill ut"
Inlägg: 1406903
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bj21: Ja, du har rätt. men nu är det ute så nu kan man slappna av igen. Kanske hade det varit bättre med tvåhundra oneliners, men jag orkar inte gå i det. ;o)